sunday

det är ett evigttjat om att jag ska uppdatera bloggen.. jag vet inte vad ja ska blogga om och det är svin bull att skriva:)

igår mådde jag rätt kasst, var riktigt död och mitt huve dunkade. körde iallafall mina bröder på kvällen och vart me freja nån timme.. sen hem och efter de träffa jag carro åt osv:) chill
idag måssste jag göra arbete fast jag ska på middag kl 18:(

en grej stör mig och jag vill verkligen avsluta allt med vissa personer men de går ju inte:)
hihi hipp i fredagsvar ball , var först på tjejmiddag hos jessica:) jätte trevligt. Folk har verkligen sneat på hipp. kommer fram och frågar mig om jag har 3 kr en kille kan få? va? 3 kr? frågar man ngn på ett uteställe efter 3 kr? var fan e världen påväg.. Ca 5-6 min efter de frågar en annan mig ifall jag kan följa med han och kissa och samtidigt hålla han i handen för han ser syner? hhah riktig ångestliv så DFFFF funderar jag idag på att åka över till danmark och kolla på alla extremt roliga danskar:)

PUSSHEJJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0