say what

nu har jag ensam hemma i två veckor och mina föräldrar anländer omnågra dagar. Det känns jobbigt. jävligt jobbigt. Samtidigt som ja saknar att här nt liknar ett fucking bombnedslag o finns mat hela tiden så känner jag att jag ÄLSKAR att sova själv. Huset är helt tomt och ja har ingen att anpassa mig för. Förutom mina dogs när dem e här. Det är nog dax att jag flyttar så jag slipper detta tjat som kommer bombas när dem kommer hem:) hihi
jag måste städa riktigt mkt idag men ändå fastnar jag vid denna hemskatågdatan..
Ska på begravning på ons och jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ta på mig. Jag vet inte ens vad man bör ha. jag minns inte vad ja hade sist jag var på begravning... något svart ja de är ju lätt o säg:( låna lite av lina men inget som passa min psykokropp.. Känner även att ja inte kommmer behöva sminka mig på ons. vilket känns förjävligt för mig och alla andra men hellre de än att se ut som ett monster efteråt:)

jag har en massa video osv på min mobil men jag fattar inte hur man för över dem på datorn. skit jobbigt och irriterande.

Jamie fox är skit sexig de trodde jag inte



gooooooodnightt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0