nonono

Jag har märkt så olik jag är vissa av mina vänner. Vi är inte ens på samma nivå och har helt skilda intressen osv. Jag vill oftast göra grejor hela tiden. Även omd e bara är ut en runda. snacka, fika festa eller whatever så vill jag för de mesta aldrig bara sitta hemma och glo. Klart att man ska acceptera andras intressen men typ alla jag umgås med vill alllltiiiddd ta de lugnt haha. fan ja måste börja festa och fika helt fucking alone

jag måste göra massa grejor i sommar. Verkligen skit mkt pga ja tar studenten och behöver fly från detta tråkiga skitet i malmö.. om ja så ska resa SJÄLV så får jag göra de.. det är snack från de flesta nu ja vi ska resa blabla.. 90% på att de inte kommer bli av eftersom folk kommer skaffa pojkvän och då står ja där som en fucking idiot:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0