i guess i left my world in somebodys hands

nanan one love..

idag är det söndag. dvs en väldigt deprimerad skit dag. Fan vad bull att jag har skola i en helvecka nu framför mig, jävla piss
helgen har varit rätt ball i fredes avr jag på hipp med izabelle, hade skit kul för aj gillar ju sprit.. igår var ja i ´kalmar.. och idag är jag så fucking död,bakfull, yr ja precis allt man kan vara och kl är 23.00.. det har fortfarande nt gåtrt över jag liknar en zombieee

det värsta av allt är att jag mår piss och ska behvöa sätta mig ner och läsa samhälle.. det kan inte bli värre och de känns så jävla jobbigt.. fan!!

http://www.youtube.com/watch?v=3u2_GQlwxbI
älskar män som kan sjunga:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0