helluu

tja

vart på begravning idag.. det var så sjukt hemskt. Jag ska aldirg mer gå på en begravning. Jag likna ett monster redan efter 5 min då jag kommit in i kyrkan. Jävla döden fan va hemskt det var. Jag var tvungen att svära i kyrkan pga att hon som dog hade en förjävlig död. Gud finns fan inte när såna grejor händer. Jag saknar henne redan och det kommer bli mkt värre. Iallafall så var det jag och robinbobby som gick dit eftersom våra päron är bortresta. resten av familjen var såklart oxå där men jag satt med robin vilket var lite sååådär eftersom vi båda grät helt ostoppligt, då menar jag verkligen helt jävla SJUKT mkt hahaha. skämms n´ästan lite när jag tänker på det för vi grät mest av precis ALLA. Värst av allt var när jag såg hennes man som jag avgudar längst fram bryta ihop lite smått. Waaaa kill me för cancer

påtal om cancer så har jag gjort massa dumma val.. det här med cigg är ngt skit jag hållt på med fram otillbaka i fleeera år. Har haft små töntigaperioder och nu har jag kommit fram till att röka vid vissa fest tillfällen kan vara helt okej eftersom de smakar ljuvligt när man dricker. men fan heller annars. så idag sa jag adjö till allt sånt trams som jag inte behöver och fokuserar dessa tre sista månaderna på skolan och mitt kära jobb. :) not hehehe

mina föräldrar har nu kommit hem och min mamma är lika brun som om man lägger ihop ALLA somrar jag levt. dvs 19 st, den färgen jag fått då. om man lägger ihop dem tsm så kanske ja av nästan lika brun som hon är nu. Fast de jävligt tveksamt och hon brukar bli ännu brunare än vad hon är nu.
När jag ser min mamma i såna tillstånd så får jagen fetångest över mig och tänker alltid hur i helvete kan hon vara så brun, hon solar inte ens och om jag någonsin ska bli liiiite brun så är det en jävligkamp för att få ens liiiite färg. så jävla orättvissssssst!!

nu har jag gjort en roman så nu ska jag se andra avenyn sen godnattenbajsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0