att leva med sexmissbruk

nu är jag så mätt att jag håller på att DÖÖ! Det är ngt fel när jaglagar mat. ÄVEN om min mamma säger precis hur jag ska sätta påugnen osv och sen stoppar in grejorna. Men när jag tar ut de är de STENhårt och de blir aldrig ås när min mamma gör de! jävligt irriterande

iallafall är de en sak som börjar irritera mig. Folk som lägger ut hela sitt liv på facebook. alltså jag pallar inte. ett förhållande är mellan 2 personer och inte dig + killen/tjejen + hela malmö. Sen att "jag äslkar dig" har blivit som att säga hur är det e oxå helt jävla fuckt. Enligt mig är de svååårt och säga de till ngn speciellt första gången. Vissa kastar ur sig de för ofta och till för många. Fan!


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller helt klart med dig där felicia. that's exactly what i mean, när jag skrivit ut det :)

2010-04-17 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0