uvi uvi uvi uvi sömn mat nup uvi

guuu ja vill DÖ!!
på ca 3 och en halv vecka har jag haft urinvägsinfektion 3 ggr. Thank god att jag har ett lager dubbeldoser med antibiotika hemma för de är söndag idag och jag hade varit ganska död annars. Jag har badat, ätit, gått, legat ner, suttit stått etc. inget hjälper. Jag behöver en värmekudde, mer sömntabletter och en stor säng för detta ska lugna sig. Jag har druckit nått sjukt med vatten och antibiotikan tar nått extremt lite eftersom jag alltid äter de så de börjar typ verka om nån timme. kl är halv 6 och ja vill bara sovaaaaa!

var ananars på restaurang idag och åt med en hel del och sen hem till mig och hade lite rouuligt. Sen kolla jag och jimmi på paranormal activity, ehh så sjuk jävla film men ja tror inte riktigt att allt är sant.

jag är hungrig igen och vill ha mackor men de går inte för ja har ont mellan mina ben:) haha=(

ska se film eller något nu för detta börjar fucking URARTA heheheeee natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst lägger man ner rätt mycket pengar på kläder? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika klädbutiker, ex. H&M, JC och Nelly.com. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20460



Hoppas vi ses!

2010-01-24 @ 06:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0