human nature

är skit pigg och kan verkligen inte sova. Har gjort hundra saker för att försöka bli trött men inget funkar
den senaste tiden har jag vänt på dygnet nått helt sjukt. Jag sover aldrig på nätterna utan sover typ 3-4 timmar när ja kommer hem från skolan. Jag går runt som en vandrande zombie, likblek och påsar under ögonen.. utan sömn leder oxå till extremt dålighud och min hud är nu helt jävla värdelös.. jag behöver en resa

har tråkigt så laddar upp lite bilder från min mobil:)


min papa och brorson, kopior



efter 32 timmar utan sömn hehehe ser ut som jag ska göra värsta posen men var tyvärr inte beredd




ser så jävla grov ut haha


efter alla mina besök på mcdonalds så ser jag numera ut såhär efter varje gång jag ätit. det är vidrigt

stor gump ja fick på denna bilden 8)

kiss annnnnd godnightttttttttttttttttttttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0