fredag:))))

äntligen är det fredag:) så jävla skönt men helg även om detta vädert tar död på mig på alla sätt. Ska antagligen ut idag om folk inte gnäller:( hehe

har ångest över att jag snart fyller år och jag verkligen inte vet vad jagska göra. Om gud är med mig reser jag:(

.. I vissa barn ser man verkligen djävulen i deras ögon. Jag riktigt kan störa mig på vissa ungar jag endast sett på bild men vet hur dem är. Dem biter andra barn/slår osv. Deras ögon svartnar när man tittar på dem och dem kan stänga av på 3 sek och totalt skita i vad man säger. Jag hoppas verkligen för allt i världen att mitt barn inte blir så. bara så ni vet....... de är en blogg jag brukar läsa som handlar om en ung mamma och barnet verkar helt jävla crazy

nu ska jag köra och handla sne ska jag duscha:) mwah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0